MENU
SEPETİM

İade ve Garanti Şartları

Not : İade yada Değişim için ürününüzü tarafımıza göndermeden önce Müşteri Hizmetleri birimimizi mail ile bilgilendirmek zorunludur. hirdavatalalim.com.tr müşteri hizmetleri, sizi işleminizle ilgili olarak yönlendirecektir.


Ürünü iade için adresinize gönderdim. İade işlemleri nelerdir?

İade etmiş olduğunuz ürün tarafımıza ulaştığında ilgili birim tarafından iade koşullarına uygun olup olmadığının kontrolü yapılır. Gerekli görüldüğü hallerde yetkili servise gönderilerek test edilmesi sağlanır. Belirtmiş olduğumuz şartlara uygun iade yapıldığı belirlendiğinde iade süreci başlamaktadır. Siparişinizin bedel iadesi 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Siparişinizi kredi kartı ile yaptı iseniz kredi kartınıza, havale/etf ile yaptı iseniz havale/eft hesap numaranıza iadeniz yapılır. Sipariş iadenizin yapıldığı, e-posta ile tarafınıza bildirilmektedir.


İade edeceğiniz ürünü gönderirken hasar görmemesi için, ürünü orjinal paketi ve bireysel müşteri iseniz irsaliye ile kurumsal müşteri iseniz iade faturanız ile birlikte ayrı bir koli içerisine koyunuz. Orjinal paketi ile yapılan gönderimlerde üzerine kargo firmasının etiketinin, koli bandının yapıştırılması v.s. olabileceğinden hasar görmüş ya da tahrip edilmiş olacağından ürün tüm aksesuarları ve faturası ile teslim edilse dahi tekrar satılabilirliği olamayacağından iade alınmasında sorunlar yaşanacaktır.


İade etmek istediğiniz ürünü iade etme nedenini belirten not ve bireysel müşteri iseniz irsaliye ile kurumsal müşteri iseniz iade faturanız ile birlikte gönderiniz. Ürünü mutlaka anlaşmalı nakliye firması ile gönderilmesi zorunludur. (99 Desi altındaki ürünler Yurtiçi Kargo ile / 99 Desi üzeri ürünler anlaşmalı Ambar ile)


İade edeceğiniz ürünün ayıplı olması dışındaki tüm iade nedenlerinde iade nakliye ücreti müşteriye aittir.


Ürün iadesinde ürün ile birlikte bireysel müşteri iseniz irsaliye ile kurumsal müşteri iseniz iade faturanız ile birlikte tarafımıza gönderilmesi zorunludur. Aksi taktirde ürün iadesi kabul edilmeyecektir.


Ürünü hangi durumlarda ve ne kadar süre içerisinde iade edebilirim ?

Siparişinizi, ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile (faturası ve diğer aksesuarları) iade edebilirsiniz. Aldığınız ürünü iade etmeden önce iade edeceğiniz ürünle ilgili bilgi mail ile verilmesi zorunludur. Ürünü faturası, irsaliyesi ve orjinal aksesuarları ile birlikte size teslimatı yapan nakliye firması ile gönderiniz. İade şartlarına ek olarak bazı kategori ürünlerinde iade koşulları farklılıklar göstermektedir.


Sipariş ettiğim ürün arızalıysa ne yapmalıyım ?

hirdavatalalim.com.tr'den almış olduğunuz tüm ürünler orijinaldir ve belirli garanti sürelerine sahiptir. Arızalı ürünlerde ürün garantisi ya da arızası ile ilgili tüm prosedür üretici/ithalatçı firma tarafından onaylanmaktadır. Bu konuda hirdavatalalim.com.tr’nin herhangi bir etkisi bulunmamaktadır. Ürün garanti belgesinde kullanma talimatında yada ithalatçı/üretici web sayfasında bulunan servis hizmeti veren firmalar, arızalı ürün konusunda size destek olacaktır.